Monday, December 22, 2008

Air oh Baloi

HAHA just came back from AIR BALOI untuk membersihkan rumah Tok Abah kedua.At 8:00 kita orang amik Aunty Oni dari macdonalds di sekitar Mint Hotel.Selepas Aunty Oni naik jew kereta terus berangkat.Lebih kurang dalam 30 minit tiba-tiba kereta laju gila usha km/h dad gila laju doe 170 km/h dalam hati aku aku berkata "is the car going to fly?" haha tapi rasa macam nak flying saya cuma takut speed trap SAHAJA dah lah dad tu lawyer ape lah. Wahai kaum lelaki dan kuau perempuan silalah jagan tiru aksi-aksi lawyer kita wakaka.

About 10:00 am kita orang pown selamat tiba di rumah Tok Abah A.K.A my atuk. Tengok jew rumah OMG is better dari dulu tak terjaga. Sampai je situ beliau makan dulu. After makan Tok Abah ajak dad pergi beli JAMBAN dan juga TILES. Round round di sekitar Pontian tak ade satu kedai pown yang menjual ada tapi dad malas nak oder sebab nak cepat. Patuh Tok Abah suroh dad round dekat Johor Baharu,Skudai. Round-round ada kedai roti walaweh sedap gila doe. Lepas makan jew jumpa kedai jamban so masuk-masuk ada jual jamban but me and my sister tak pergi kedai jamban duduk dalam kereta jew. Jamban sudah settle so ape pulak? Mestilah tiles.Kita org jumpa satu kedai dad masuk akhirnya ada tapi kena ambik tiles kat kilang dekat dengan Jusco do pergi lah amik. Lepas amik tuh balik ahh Pontian balik.


Pas-pas balik dad surow workman buat apa entah lupa wakakaka. Semasa itu saya , Aunty Oni dan juga kakak gossip-ing pasal abang saudara saya yang lately dia sudah sombong dengan saya dan kakak.

Lepas tuh pada pukul 7:03 chow dari rumah seriously dad sudah buat perangai dia yang bawak laju itu haha :P Dia bawak about 160 km/h lepas tuh ada satu kereta pecut dia dia pown bawak gila-gila laju hingga 180 km/h OMG dari situ lah aku mula takot-takot masa tuh ada lorry au lorry itu masuk lorong dia dad buat emergency break pastuh dad nak laju dad sudah marah dia flash light kat lorry tuh banyak banyak tetapi malangnye lorry itu tetap keras kepala . So dad main zik zag. zik zag itu ialah pecut lorong kanan dan juga kiri. Masatulah aku berkata kepadanya "nasib baik tiada polis kalau tidak habis duit kena chingchang dari polis free free jew hehe" pastuh lepas tuh selamat kami pulang dari Pontian.

THANK YOU FOR READING !
Jangan bawak laju ye nanti accident cepat ! :)

4 comments:

  1. haha takpek saranan tasya bawak jek laju2 haha rosakkan msia !hahhaha

    ReplyDelete
  2. Akk Tasha:bkn sahaja rosak hancur pown sme :P

    ReplyDelete
  3. Yusof
    bagi tau your dad... pandu cermat jiwa selamat... biar lambat asal jangan tertinggal kapal terbang je.. hahah..

    ReplyDelete
  4. Uncle Xis: wakakak nanti nanti :)

    ReplyDelete