Friday, June 26, 2009

Tembakan Electricity

Memekak: Sweet as Revenge-Potret Kehampaan

Ok Hi, HAHA. Semalam aku tiada mood akibat electricity di rumah aku dan satu Zooview. Semalam(25/6/2009) aku tiada mood dari pukul 7.00pm akibat tiada electricity. Pada pukul 7.00pm aku keluar bersama bapa untuk ke klinik akibat mata aku yang sakit dari 24/6/2009. Lepas pegi klnik kite orang gerak KFC nak beli makanan sebab bapak dengan kakak aku puase. Lepas beli-beli kakak aku pulak nak pie so kite orang pown gerak secret recipe. Balik je aku usha dalam rumah dah takde electric. So, mak aku pown call larh TNB(Tenaga Noob Bhai) itu yang aku panggil dea orang sebab sejak kebelakangan nih asyik takde electric je doh. Dea orang kate dalam dua jam ahh bla bla bla. Dah lepas makan pada pukul 7 lebey semua pergi membuat activiti riadah seperti sembahyang mandi ape sumetuh sambil tiada electric. Dah dekat pukul 9 setengah bapak aku pegi amik kakak aku di pusat tusyen mane entah setahu aku bende tusyen tuh dekat Melawati. TNB kate dalam dua jam jeh dah dua jam still tak ade sign. Aku pown call larh dea orang. First aku tinggal pesanan je en aku pergi bagi name alamat sume tuh pastuh aku cakap macam nih "Kite orang nih dah lame dah tunggu dari tadi kate dua jam jeh sampai sekarang tak ade electric lagi ape nih!" "Tolong ahh kite orang, takkan ahh kite orang bayar mahal mahal tapi tak ade electric". So after that mak aku suruh call je. Aku pown call bla bla bla. Pukul 1.30am baru ade electric. Lepas ade electric je aku terus tido dan dibuai mimpi HAHA.

*Aku miss MP3 Sony aku yang ade orang yang mandai mandai cilok. Aku tangkap same yang cilok tuh, mase bulan puase aku cing cang tangan dea jadi sup tangan mase waktu berbuke puase HAHA XD

1 comment: