Saturday, August 1, 2009

1st August.

Memekak: Oh Chentaku-Farwell Of Summer Romance

Hi pembaca. Hari ini 1st August aku decide nak keluar dengan ayah bersama-sama dengan kakak. So, Kiteorang pown keluar lah dengan adek akuh Ibraheem. Mangsa gegaran kami ialah One Utama. Aku masuk jep ade banyak kedai sale so ape lagi en bantai je ahh. Agak best ahhh. Kakak aku nak Nike Yezeey ke ape entah tapi takde kat situ. Oh lupe, sebelum pergi One Utama aku suruh bapak aku gerak Wondermilk dulu sebab nak beli Album Oh Chentaku baru bertajuk Suitcase, A Scarf And The Departure. So, bapak aku pown pegi dan beli lah. Bapak aku first beli cd tuh dekat Wondermilk terchenta. Ok dah sekarang sambung cite kat OU. Mule mule pergi Zara aku pown round round round jumpe Plaid Shirt aku mintak ahh bapak aku, bapak aku bagi pastuh dia suruh aku cari polo shirt kat Zara aku pown round round round terjumpe aku angkat je wane oren. *This year aku pakai polo shirt. Kakak aku pown angkat baju ape entah take kesah pown haha. Adek aku angkat sweather dengan baju. Lepas dah habiskan duet dekat Zara bapak aku ajak pergi Mossimo Dutti. So, tanpa membuang masa pergi ahhh bapak aku beli baju kemeja ape entah kat sane kakak aku pulak beli cardigant. Lepastuh, bapak aku nak ke tandas mase tuh ade kat tingkat atas so dea pergi tandas aku pown ajak ahh kakak untuk ke Fourskin so dea setuju aku beli baju polo shirt itu pown aku kebas duet bapak aku haha. Dah habis pergi merata rata tempat aku pown dah lupe tapi aku ingat mase nak balik aku peri ke kedai megazine untuk membeli megazine JUNK tapi tak ade so aku beli ahh KLUE. Dah ahhh sampai sini saje pertemuan kite haha nie bawah:

No comments:

Post a Comment