Wednesday, June 3, 2009

Day 2 Cuti




















Memekak: Second Combat - This is The Reason I Stay

6:00-7:00

Dad kejutkan pergi sembahyang subuh. Pergh, pergi tandas buat buisness amik wudu' sume tuh ahh en haha pastuh pergi ahh sembahyang seperti biase menjerit dekat orang yang tengah tidur ada qiammualai!! Adek adek semua banggun. Lepas sembahyang semua tuh sambung tido sampai pukul 7:00 banggun terus masuk tandas buat buisness(mandi) pastuh sarong seluar skinny putey aku pastuh pakai naju ape enth.

7:00-8:00

Makan jarlsberg ke ape enth aku buat sendiri kowt, bendealah tuh kat London 8 Dolar nak beli dari aku? Sini datang rumah aku :) Siap siap untuk mengaji pastuh Ustad sampai pakai moto remp-it dea tuh haha(moto tuh aku panggil moto remp-it sebab moto tuh mcm nak pergi remp-it je haha).

8:00-2:00

Dah habis mengaji pergi kacau adek surow dea urut aku ahh ape sume tuh lepas pukul 1:30 Fakrul call aku tanye aku kat mane aku jawab ahh kat rumah tak kan kat disco kowt haha dea gelak dea kate dea nak jumpe aku, aku tanye kat mane dea kate kat mcd shell dekat ngan shell aku suroh dea datang je kat rumah aku senang cite.

2:00-5:00

Dea dah sampai mule ahh kite orang jadi big moutch pokpekpokpekpoekpek pasal gig larh ape sume larh en biase ahh dea kaki gig. Dea pown macam aku jugak support local act. Pastuh dea balik. Aku pown salam dea sume tuh. Takkan aku nak ajar adatadat Islam pulak haha.

5:00-7:00
Tak buat apepe buat nothing je ahh en tunggu mom ngan dad balik.

7:00-8:30

Aku guna desktop jap sampai maghrib aku pergi sembahyang. 8:30 aku terus tido doe ngantok gile haha sekarang pown aku ngantok jugak BYE BYE! Nak tido!

SUPPORT LOCAL SCENES!

No comments:

Post a Comment