Monday, June 8, 2009

Thank You!

Memekak: They Will Kill Us All - Midnight Express

Sebelum

Oh berbanyak terima kaseh kepade atok dan nenekku yang baru sahaja balik dari Bandung dan beli untuk aku bende yang aku nak. Sebelum nenek dan atok aku bertolak pergi ke Bandung aku suruh mereka beli untuk aku skinny warna merah pastuh atok aku tanye "Skinny tuh ape?"Aku jawab "Alaaa yang seluar The Beetles pakai tuh," Pastuh atok aku jawab "Owh seluar DRAIN PAIP," Aku tanye beliau "seluar DRAIN PIPE tuh ape?" Beliau pown menjawab "DRAIN PIPE tuh skinny larh zaman dulu orang panggil DRAIN PIPE," Aku pown jawab "Ok larh asalkan beli hahaha,"

Selepas
Hah, lepas atok dan nenek balik dari Bandung mereka ke rumah Cuzura(Aunty) dulu sebab airport dekat dengan rumah aunty aku. Lepas mereka sudah tidur rumah aunty aku atok dan nenek aku gerak rumah aku pada pukul 4.30. Atok aku terus tunjukkan aku seluar skinny yang dea belikan untuk aku dari Bandung WOOOW! Aku gembira gila gila doe haha. Tapi atok dengan nenek aku tak belikan warna merah sebab mereka cakap macam G*Y mereka belikan warna grey. Cun jugak doe. THANK YOOOU! I ♥ YOOU GUYS XD

No comments:

Post a Comment