Sunday, December 27, 2009

Cuti - Cuti.

Memekak: Escape The Fate - Something

- Cuti Bosan
Sekarang tengah cuti aku tahu semua orang tahu haha. Kali ini cuti sungguh tidak bermakna apa-apa sebab rasa macam sekejap jeah. Setiap hari banggun lepas itu makan. Then, tak pergi vacation. Sumpah aku nak pergi dowh vacation sudah lama tak pergi. Maybe last vacation Langkawi kot then dah tak ada pergi mana-mana. Harap-harap next year pergi lah.

- Congratulations
Yeah congratulations kepada kakak sebab dia dapat 7A untuk keputusan PMR yang Danial gelarkan Perempuan Mudah Rasuah hahaha. But the thing is dia tak happy nak jugak dia dapat 8A haha. Chill Chill kakak SPM masih ada.

- Masa Depan
Aku sudah fikir masak masak nak buat O level. So, jangan lah anda nak bising bising haha. Yeah aku betul-betul nak study dekat luar negara. Belajar dekat Malaysia macam takm best jeah so, Luar negara ar. If possible UK atau NZ.

- Second Combat
Good luck untuk korang yang dah habiskan last show korang pada Rock The World. We the Hardcore Scene will alaways remember you guys.

- Macbeth
Cerita pasal Macbeth ini aku nak beli baru cuma tiada duit lah nak beli. Duit semua dah beli bermacam-macam benda mostly makanan dan juga tee. But aku harapkan by February 2010 dah dapat RM300 INSYALLAH.

- Emtees
Tee yang amat aku kagum dgn design mereka. Cuma ia tiada di Malaysia so aku macam apalah design dah cantik tapi tak sampai Malaysia NOOOOOOOOOOOB.

*Maaf jika lambat post blog. Setelah ramai orang complain aku tak post blog baru lah aku post blog haha. Ini lah sahaja untuk hari ini. Kalau ada rezeki akan post lagi.

No comments:

Post a Comment