Sunday, August 16, 2009

Terima Kasih.

Memekak: A New Fall - Of Hatred And Lies


Yeah terima kasih kepada Daddy kerana meghadiahkan aku sebuah Son MP3 2GB wooooooow! Aku cukup sedih setelah MP3 lame aku sudah hilang di kampung. Tapi pada 15/8/2209 aku cukup gembira sebab Daddy telah menghadiahkan aku sebuah MP3 2GB baru. Kita orang pergi beli semasa pergi ke Curve. Lepas sudah pulang ke rumah aku terus letakkan lagu-lagu hardcore yang ada di dalam desktop aku. Lepas sudah letak lagu aku dengar lagu pula haha. Sekarang battery sudah tinggal 2/4 bar akibat aku dengar pada semalam malam dang juga hari ini selepas aku balik tuttion dari rumah Teacher Laila. Aku mengharapkan lagi hadiah dari sesiapun. Aku nak hadiah yang aku post pada bila entah. *Sila scroll down jika kaw mahu tengok hadiah apa lagi aku nak. Jangan beli Sony MP3 sebab aku sudah ada terima kasih*. Macbeth aku betul-betul nak. Dah lah aku nak chow dulu, nak buat benda lain selain dari blogging. Ok cheers!

No comments:

Post a Comment