Monday, August 24, 2009

Thank You lagi sekali lagi.

Memekak: Parkway Drive-Carrion

HAHA. Aku ingin ceritakan kaw tentang 22nd August 2009. Aku dengan dad pergi ke The Gardens untuk beli lagi sekali hadiah hari jadi aku. Tapi hadiah ini daripada mummy tapi aku dengan dad yang pergi ke The Gardens. Mummy telah setuju untuk aku belanja aku sebuah New Balnce untuk harijadi aku. So, dad yang bayar dulu nanti mummy bayar balik ke apa entah haha *tak kisah pown asal dapat kasut itu. Masuk sahaja The Gardens aku ajak dad pergi ke Sole What nak tengok Onitsuka Tiger. Aku usha Onitsuka Tigwer yang macam Fikri punya Mexico 66 Baja sekarang sudah turun harga. Dulu RM300 lebih sekarang RM299. Cantik juga harganya haha. Dah siap terus ke New Balance tingkat 3. Aku tengok tengok yang New Balance 574 Jamaica yang aku nak tak ada, ada yang limited editon sahaja. Sumpah mahal RM699. Yang biasa RM229 sahaja. So usha yang New Balance 500. Suma lawar lawar. Aku try tiga warna, black white, black purple, dan juga red black. So, aku pilih warna black purple sebab matching dengan siknny warna black, brown dan juga grey aku. So sekarang Macbth aku akan aku pakai dengan shorts sahaja. Harga dia murah sahaja RM140 kan aku dah kata murah. Dah habis beli New Balance, dad kata "Dah jangan beli kasut lagi, dah banyak," aku menjawab "Insyallah" haha. Gambar nanti aku upload broadband dekat kampung aku tiada service.

No comments:

Post a Comment